Може скластися ситуація, коли пошуки роботи заходять в глухий кут. В результаті в голові виникає тільки одне питання: Як бути? Нижче представлені поради та рекомендації про те, як виправити цю непросту ситуацію.

Найчастіше людина не може влаштуватися на роботу, коли його не беруть, куди хочеться, а куди є можливість влаштуватися – немає бажання йти. В цьому випадку в першу чергу слід розібратися, які причини ситуації, що склалася. Це допоможе зрозуміти, як діяти далі.

Отже, найчастіше люди не можуть знайти роботу в наступних випадках:

1) Претендент не знає, як правильно продавати себе

По своїй суті здобувач є продавцем. Він бажає реалізувати свої час і діяльність роботодавцю. Цілком природно, що одні продають себе правильно, а інші – ні. У перших ймовірність успішного працевлаштування значно вище.

Щоб навчитися правильно продавати себе, потрібно розуміти, які 2 основних напрямки включає цей процес:

Оформлення резюме. Якщо скласти його неграмотно або невірно, роботодавець, швидше за все, навіть не зверне увагу на здобувача.

Співбесіда. Воно є найважливішим етапом продажу себе. Якщо правильно поводитися на співбесіді, шанс того, що роботодавець вибере саме вас з великої кількості претендентів, істотно зростає.

2) Здобувач шукає ідеальну роботу, якої просто не існує

Якщо шукача дійсно потрібна робота, він повинен усвідомити, що ідеальних умов не може надати жоден роботодавець. Більш того, сучасний ринок праці діє на користь компаній.

Фахівці впевнені, що найближчим часом ситуація навряд чи зміниться. Тому доведеться погодитися на пропоновані умови. В іншому випадку розраховувати на кращу роботу не має сенсу.

3) Піддаючись стереотипам, здобувач відмовляється від роботи, нав'язуваної як поганий

Найчастіше ця причина актуальна для тих, хто вважає, що не може знайти роботу, так як робочих місць просто немає. Насправді є чимало вакансій, які актуальні завжди. Досить придбати будь-яку газету відповідної тематики.

Багато хто відмовляється навіть цікавитися представленою в подібних друкованих виданнях роботою через банальних стереотипів.

Найчастіше це може бути одне з 3-х думок:

Занадто маленька зарплата. Припустимо, здобувачі рідко звертають увагу на низькокваліфіковану роботу. Тим часом, рівень доходу тут багато в чому залежить від витраченого часу. Найчастіше, заробити, докладаючи належні зусилля, на подібних вакансіях вдається не менше, ніж в офісі.

Така робота нижче мого гідності. Нерідко люди з вищою освітою принципово не бажають розглядати вакансії з низькою кваліфікацією. З одного боку, за наявності інших джерел доходу можна шукати й інші варіанти. З іншого боку, при відсутності засобів до існування і наявності обов'язкових витрат, коверзувати навряд чи має сенс.

Подібні вакансії – завжди розлучення. Багато хто вважає, що абсолютно всі оголошення з розмитим описом роботи і пропозицією високого доходу є розлученням. Тим часом і серед таких вакансій можна знайти гідну роботу. Тому перш ніж остаточно відкинути пропозицію, є сенс поцікавитися умовами.

4) Спосіб пошуку роботи обраний неправильно

Спосіб пошуку роботи повинен грунтуватися на тому, яку посаду бажає займати здобувач.

Якщо складно зрозуміти, який спосіб пошуку варто використовувати, є сенс поєднувати всі можливі варіанти.

5) Пошуки роботи не систематизовані, хаотичні

В кожній справі, в тому числі в пошуках роботи, величезне значення має систематизований підхід. Він здатний принести набагато кращі результати, ніж безладне вивчення вакансій. Щоб знайти роботу, варто скласти план дій і строго дотримуватися його.

6) Здобувач володіє застарілим поданням про отримання доходу

Багато хто вважає, що робота являє собою працевлаштування за наймом з обов'язковою записом в трудову книжку. Однак близько 20 років активно розвиваються різні альтернативні напрямки заробітку. При цьому вони часто більш перспективні, ніж традиційні.

Найбільш популярними варіантами альтернативного працевлаштування є:

Фріланс – являє собою щось середнє між традиційним працевлаштуванням і власним бізнесом. Це найбільш популярний вид віддаленої роботи, який полягає в наданні різних разових і періодичних послуг.

Мережевий маркетинг – досить специфічний варіант. Він підходить далеко не всім. Тим не менш, деяким вдається отримувати за допомогою цього способу дохід, який навіть перевищує заробітну плату при традиційному працевлаштуванні.

Власний бізнес є досить перспективним напрямком для отримання доходу і досягнення самостійності. Але слід мати на увазі: підприємництво таїть в собі чималі ризики. Тому такий варіант підійде тільки тим, хто здатний до самостійності, готовий приймати важливі рішення і взяти процес у свої руки.

Інвестиції – спосіб, який дозволяє створити перспективний пасивний дохід. Однак при відсутності знань і досвіду існує величезний ризик не тільки нічого не заробити, але і втратити вкладені кошти. Відразу розраховувати на серйозний рівень доходу не має сенсу. Його розмір визначається досвідом, ставленням до ризику, а також вкладеними сумами. До речі, інвестування не вимагає великої кількості часу, тому може бути поєднане з пошуком іншого виду робота.

Уважно вивчивши представлені вище причини складнощів пошуку роботи, можна зрозуміти, які з них актуальні саме для вас. Це допоможе вибрати найбільш підходящі подальші дії.