1 жовтня 2021 стартував повноцінний запуск е-лікарняних. Електронний лікарняний – документ в електронній формі, який замінює паперовий. На підставі медичного висновку лікаря в Електронному реєстрі листків непрацездатності формується запис з унікальним номером – єдиним реєстраційним номером листка непрацездатності.

Із представниками роботодавців в Ізмаїльському міськрайонному ценрі зайнятості 7 жовтня 2021 року спілкувалися начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення фонду соціального страхування Катерина Ковальова та головний спеціаліст цього ж відділу Світлана Добрева.

Як зазначали спеціалісти, електронний лікарняний є підставою для звільнення від роботи, оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, отримання допомоги від Фонду соціального страхування. Акцентували, що для отримання лікарняного працівнику, як і раніше, потрібно звернутися до лікаря для огляду. Тільки тепер в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову втрату працездатності формується листок непрацездатності. Водночас він надсилається роботодавцю в кабінет страхувальника і працівнику в його особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду.

Цей сервіс зручний для роботодавця насамперед тому, що не потрібно чекати, коли працівник принесе паперовий лікарняний. Через «Кабінет страхувальника» можна оперативно отримувати інформацію про тимчасову втрату працездатності. На підставі цієї інформації страхувальник подаватиме заяву-розрахунок до Фонду соціального страхування України для оплати лікарняних, допомоги по вагітності та пологах.

Фахівці Фонду відповіли на запитання учасників зустрічей та надали індивідуальні консультації.