Профорієнтація – один з ключових засобів підвищення мотивації до праці та управління рухом робочої сили на ринку праці.

Професійна орієнтація на сучасному етапі спрямована на активацію дій самої людини у вирішенні індивідуальних проблем зайнятості та має на меті сприяти громадянам, які звертаються до державної служби зайнятості в отриманні підходящого місця роботи відповідно до їхніх особистих зацікавлень, потреб роботодавців, вимог ринку праці. Досягнення цієї мети відбувається завдяки таким послугам, як профорієнтація, профконсультація, профвідбір, у т. ч., на замовлення роботодавців.

 Питання вибору професії особливо гостро стоїть перед молоддю. Надання профінформаційних послуг школярам та студентам стало одним із приоритетних напрямів у державній службі зайнятості.

 У цей зимовий період, коли все менше днів залишається до тої події, коли випускники загальноосвітніх шкіл станут перед проблемою вдалого вибору професії, набравши обертів, триває навчально-виховний процес в середніх навчальних закладах.  На цьому тижні спеціалісти Ананьївської районної філії Одеського обласного центру зайнятості з профорієнтаційними заходами відвідали Ананьївську  школу -  інтернат.

 З метою ознайомлення  учнівської молоді із світом професій, як правильно зробити вибір майбутньої професії, спеціалістами філії для старшокласників Ананьївської школи – інтернат  було проведено „Профорієнтаційний урок” . Урок проводила провідний фахівець відділу надання соціальних послуг Ананьївської районної філії Одеського обласного центру зайнятості Наталя Литвинова. В заході прийняли участь 80 учнів та 2 вчителя.

 Старшокласники отримали  інформацію: про стан ринку праці в районі, перспективи працевлаштування за конкретною професією або спеціальністю, ознайомились зі змістом   професій та можливостями профнавчання, основними положеннями законодавства про зайнятість.

 Для висвітлення інформації про професії, які користуються попитом на регіональному ринку праці в пригоді став спеціальний стенд “Барометр професій”

 В ході заходу старшокласники  пройшли профорієнтаційне тестування на сайті «Моя кар’єра», та «Моя професія» і залишились задоволені отриманими результатами щодо вибору професій.

 Аналізуючи ситуацію щодо вибору старшокласниками саме робітничих професій, вчителі та спеціалісти служби зайнятості прийшли до висновку, що учні школи - інтернату більш практично відносяться до свого подальшого навчання та трудової діяльності і, як показали тести, свідомо вибирають такі професії як: кухар, перукар, офіціант, бармен, тракторист. Деякі учні мають схильність до професії ветлікаря, та медсестри.

В кінці заходу учням надані профорієнтаційні матеріали  для самостійного вивчення.