Мобільність, цифрові технології, особисті кабінети… молодь в просторі IT почуває себе впевнено та комфортно. А якщо Ви – очільник кадрової служби або головний бухгалтер, в посадові обов’язки якого зненацька вживаються нові, пілотні, експериментальні механізми або засоби виконання посадових обов’язків? Від Ваших компетенцій залежить доля, бюджет або призначення пенсії працівників? Фахівці служби зайнятості готові допомогти знайти відповіді на актуальні і складні питання представників роботодавців усіх форм власності. В арсеналі служби зайнятості є можливість долучати до консультування, в зручних для роботодавців формах, фахівців інших державних служб та органів.

17 вересня.2021 року, з повним аншлагом відбувся семінар для кадрових служб за участю очільниці Ізмаїльського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Головного Управління пенсійного фонду України Тетяни Гудими та фахівця, який безпосередньо займається прийомом трудових книжок в електронному вигляді. Діалог представників роботодавців та фахівців був такою мірою інформативним, що година зустрічі минула непомітно. На прохання присутніх семінар вирішили продовжити ще на півгодини.

Начальник відділу взаємодії з роботодавцями Ізмаїльського центру зайнятості Інга Дудник нагадала роботодавцям про необхідність неухильно дотримуватися норм статті 50 ЗУ «Про зайнятість населення», а саме надавати в будь-якому випадку інформацію про попит на робочу силу (вакансії), адже за допомогою сучасних сервісів служби зайнятості зробити це можна швидко та зручно.

Фахівці обох служб та представники роботодавців дійшли одностайного висновку, що в умовах швидкоплинного законодавчого поля та відсутності повної синхронізації обмінів інформацією на державному рівні така форма обміну практичними навичками дуже корисна, зокрема можливістю налагодити контакт з фахівцями, які надають послуги, навчаються новим навичкам разом зі своїми клієнтами-роботодавцями та щиро намагаються поділитися набутими знаннями.