Тимчасово, в умовах карантину, встановленого з метою запобігання коронавірусної інфекції, державна служба зайнятості перейшла в режим дистанційного обслуговування клієнтів. Для цього, крім мобільного зв’язку, активно використовуються електронні сервіси з використанням Інтернет-технологій. Один з них – проведення інформаційних та консультаційних онлайн-заходів.
Фахівці Кілійської районної філії Одеського обласного центру зайнятості під час карантину провели 10 вебінарів, в яких взяли участь 68 безробітних. Треба підкреслити, що проведенню кожного онлайн-заходу передує кропітка організаційна робота, а саме: зв’язатися з безробітними, вияснити технологічні моменти щодо наявності Інтернету у них та засобів комунікації, надати інструкції щодо входу для участі у вебінарі.
Під час проведення онлайн-заходів фахівці з профорієнтації розповідали безробітним про сучасний комплекс соціальних послуг, які надає державна служба зайнятості в умовах карантину, про можливість використання онлайн-ресурсів і освітніх онлайн-платформ. Безробітні вчилися складати резюме, проходити співбесіду та листуватися з роботодавцем.
В умовах обмеженної комунікації проведення вебінарів дає можливість підвищувати обізнаність безробітних з ключових питань з метою прискорення їхнього працевлаштування.