19.10.2018 | 14:15

18 жовтня в Ізмаїльському міськрайонному центрі зайнятості у межах обласного марафону відбулася Ярмарка вакансій.

    Підготовча робота почалася заздалегідь: запрошувалися роботодавці, уточнювалися вакансії, які представлятимуться на заході. Ще у перших числах місяці у міський пресі, на сайті, сторінці у «Фейсбук»  та на каналі «Телеграм» центру зайнятості з’явилися повідомлення про проведення заходу. Біля центру зайнятості було розтягнуто яскравий банер з оголошенням. До того ж фахівці служби зайнятості підготували та роздрукували флаєри з запрошенням відвідати Ярмарок вакансій та роздавали його мешканцям міста та району.

    Розпочали зустріч роботодавців та шукачів роботи директор центру зайнятості Володимир Олександрович Довгаль та заступник Ізмаїльського міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Сергій Олександрович Павлухін.

   Сергій Олександрович у першу чергу звернувся до роботодавців: «Усім відомо, чим більше робочих місць у місті, тим більше надходження до бюджету. Як ви помітили – найбільша кількість заявлених на Ярмарку вакансій – це робота у сфері торгівлі. Дуже хотілося б, щоб у місті з’являлися не лише робочі місця у торгівлі, але й за робочими професіями. І, звичайно, більш оплачуваними. На жаль, зарплати, які пропонують роботодавці – а це чотири – п’ять  тисяч – це дуже мало на сьогодні. Тож вам буде важко знайти фахівців, які погодяться на таку зарплату. Якщо ви бажаєте, аби до вас приходили працювати люди кваліфіковані, молоді, енергійні – вам слід замислитися над оплатою праці ваших працівників. Заробітна плата сьогодні, це один з основних критеріїв, за яким люди обирають роботу».

   «Центри зайнятості – це як торговельний майданчик, де одночасно збігаються попит та пропозиція. Ярмарки вакансій дають найбільш об’єктивну інформацію про міську економіку. Служба зайнятості разом з міською владою бажають, щоб люди залишалися в місті, а не виїжджали з нього. Якщо люди залишатимуться працювати у місті, то буде наповнюватися міський бюджет. Якщо буде зростати міський бюджет – можна буде змінювати на краще інфраструктуру. А це, в свою чергу, вплине на добробут мешканців міста». – сказав присутнім директор Ізмаїльського міськрайонного центру зайнятості Володимир Довгаль.

   До того ж Володимир Олександрович презентував послуги сектору рекрутінгу, наголосивши, що служба зайнятості надає усі послуги безкоштовно: «Фахівці сектору рекрутінгу дуже щільно співпрацюють не лише з шукачами роботи, а й з роботодавцями. Тож, якщо людина навіть не є безробітною, але шукає роботу, рекрутер буде шукати  таку роботу, яку ви бажаєте. А роботодавцям буде підбирати саме такого працівника, якості якого максимально відповідатимуть заявленої посади».

Чотирнадцять представників підприємств та організацій презентувало 204 вакансії. Більше ніж 200 осіб відвідало захід. Ми поспілкувалися з шукачами роботи та представниками роботодавців. Ось що вони нам розповіли:

Наталія (шукає роботу адміністратора): За фахом я бухгалтер. Працювала адміністратором, тож і зараз підшукую собі роботу за цим фахом. Кілька вакансій мене зацікавило. Поспілкувалась з представниками роботодавців, залишила резюме та домовилась про більш детальні співбесіди. Вважаю, що після сьогоднішнього Ярмарку знайду собі роботу.

Тетяна (шукач на посади продавця продовольчих товарів): На Ярмарку дуже великий вибір посад продавців. Поспілкувалась з роботодавцями. Декілька вакансій зацікавили, але маю бажання вдома проаналізувати усі плюси та мінуси. Дуже сподіваюсь, що і моя кандидатура сподобалась. Дякую, що служба зайнятості надала можливість поспілкуватись з ними в одному місці, а не їздити на співбесіди по всьому місту. Думаю, що у найближчий час працевлаштуюсь.

Світлана Степанівна (представник ФОП Смілянська С. С.): Підходили шукачі на посади продавців. Але магазин знаходиться на окраїні міста. Тож я розумію, що у першу чергу вони будуть підшукувати роботу поближче до дому. Але два кандидати дуже зацікавили. При більш детальній співбесіді можливо закриємо вакансію.

Наталія Артемівна (представник ТОВ «Мега Люкс»): Підприємству конче потрібен бухгалтер та електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування. На жаль кваліфікація бухгалтерів незадовільна. У підприємства є специфіка роботи, тож кандидатів підібрати важко.

Дуже ретельно до зустрічей з кандидатами підготувалося ТОВ «Бархан». До того ж їхня кадрова служба працює на випередження часу. Лише у грудні підприємство має запустити нову торговельну точку, а вже зараз розпочали роботу з підбору персоналу. Василь Борисович, директор підприємства, сам особисто спілкувався з кандидатами, до того ж він наглядно на роздрукованих матеріалах презентував як виглядають робочі місця, у тому числі й те, що у майбутньому лише почне свою роботу.

Захід відбувся енергійно та дуже позитивно. А найбільшим здобутком буде працевлаштування шукачів роботи та комплектування кадрових потреб роботодавців. Але це ще буде…