17.01.2019 | 11:08

Соціальна мережа фейсбук - засіб особистого спілкування з клієнтом зі зворотнім зв’язком. Таке спілкування дає змогу індивідуального оперативного надання послуг як роботодавцю, так і шукачу роботи у будь-який час, навіть у неробочий. А ще – така форма зв’язку допомагає швидко реагувати на потреби роботодавців, оперативно та майже цілодобово отримувати інформацію про вакансії, вирішувати кадрові питання поза робочий час. А головне – сприяє пришвидшенню працевлаштування осіб, які не знаходяться на обліку в центрі зайнятості. Таким чином соціальна мережа Фейсбук створює можливості для збільшення кола клієнтів Ізмаїльської служби зайнятості, які безпосередньо самостійно не відчиняли дверей у центр зайнятості.

Розповімо лише про один яскравий приклад такої роботи.

У п’ятницю, чотирнадцятого грудня 2018 року ввечері, по закінченню робочого дня, на сторінку центру зайнятості у Фейсбук написала листа начальник відділу управління персоналом казенного підприємства "Морська пошуково-рятувальна служба" Світлана Терлецька. Світлана Сергіївна повідомила, що на підприємстві є гаряча вакансія – механік пошуково-рятувального судна, місце дислокації якого місто Вилкове. Також окреслила вимоги до кандидата, соціальні гарантії, заробітну плату, повідомила про контактні дані, по яким можуть звертатися здобувачі на посаду.

Після узгодження тексту, об’яву про вакансію було оперативно розміщено на сторінці центру зайнятості, у соціальних групах партнерів центру зайнятості у Фейсбук та на сайті Ізмаїльської служби зайнятості.

А вже у неділю вранці, також у мессенджер на сторінку у Фейсбуці, написав Анатолій А., якого зацікавила ця інформація. І цей месседж був дуже короткий та примітний: «Графік роботи? Готов до праці!». У неробочий час у вихідні дні завдяки спілкуванню в соціальній мережі пан Анатолій отримав вичерпні відповіді від представника роботодавця та погодився на пропозицію завітати до центру зайнятості у понеділок. Вранці понеділку пан Анатолій прийшов до центру зайнятості, де йому спеціаліст з рекрутингу допомогла відправити документи роботодавцю до м. Одеса засобами електронного зв’язку. Після детального ознайомлення з копіями робочих дипломів моряка та іншими документами  претендента на посаду Світлана Сергіївна повідомила, що кандидатура підходить за вимогами вакансії та запросила пана Анатолія до Одеси. На наступний день у вівторок Анатолій вже був у офісі підприємства для вирішення питання працевлаштування за направленням служби зайнятості. А вже 26 грудня пан Анатолій приступив до виконання посадових обов’язків механіка пошуково-рятувального судна у місті Вилкове. Ще одне цікаве спостереження, що пану Анатолію до настання пенсійного віку залишилось чуть більше двох років і він менше місяця, як повернувся з рейсу. Однак, будучи активним користувачем соцмережі та підписантом сторінки центру зайнятості у ній, швидко дізнався інформацію, яка  допомогла йому знову працевлаштуватися.

Тож, активно використовуючи зворотній звязок з клієнтами, у тому числі й через соціальні мережі, фахівцям Ізмаїльського міськрайонного центру зайнятості не лише вдається досягти зростання обсягів працевлаштування населення до набуття статусу безробітного, а також допомагати роботодавцям не відчувати кадровий голод та знаходити собі працівників не лише серед безробітних осіб, які зареєстровані у службі зайнятості, а також серед осіб, які безпосередньо до центру зайнятості не зверталися, але є підписантами відповідної сторінки у соціальній мережі Фейсбук. І дуже приємно, що наші клієнти цінують такі форми роботи, бо це легко, сучасно та оперативно!

Вже 4 січня 2019 року до директора Одеського обласного центру зайнятості надійшов лист-подяка від підприємства за оперативну допомогу у підборі працівника.