15.07.2019 | 12:08

Одеська служба зайнятості продовжує працювати над зміною підходів до обслуговування клієнтів, вдосконалює форми роботи та запроваджує нові сервісні послуги. Пріоритетом у роботі є:

- впровадження інституту кар’єрного радника для шукачів роботи та безробітних;

- розвиток профорієнтаційних послуг з використанням сучасних інформаційних технологій,

- подальше запровадження електронних сервісів як для шукачів роботи, так і для роботодавців, що дають можливість отримати послуги в режимі он-лайн,

- зменшення дисбалансу на ринку праці шляхом організації професійного навчання безробітних та залучення шукачів роботи до інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних заходів, відповідно до їх потреб,

- зменшення психологічної напруги клієнтів, підвищення поінформованості, мотивації до легальної зайнятості,

- налагодження взаємодії з клієнтом на взаємних зобов’язаннях особи і служби зайнятості задля досягнення працевлаштування людини.

Інститут кар’єрного радника працює вже понад півроку.  Кар’єрні радники здійснюють супровід клієнтів під час перебування на обліку в службі зайнятості до моменту працевлаштування, допомагають клієнтам приймати оптимальні рішення для прискорення працевлаштування. Крім пошуку роботи з використанням усіх доступних методів та джерел, кар’єрні радники рекомендують шукачам роботи прийняти участь у профорієнтаційних заходах, що інформують про послуги, допомагають розширити рамки пошуку роботи, врахувати власні побажання та вимоги роботодавців тощо. Одним із заходів, які пропонують відвідати кар’єрні радники став новий, розроблений Державною службою зайнятості, «Інформаційний семінар з загальних питань зайнятості». На семінарі фахівці служби зайнятості ознайомлюють учасників із сучасним комплексом соціальних послуг, які надає служба зайнятості, перевагами легальної зайнятості, ризиками нелегальної зайнятості та нелегальної трудової міграції, гендерними аспектами на ринку праці тощо. Прийняти участь у семінарі може будь-який клієнт служби зайнятості. Звертайтесь до реєстраторів та кар’єрних радників, узгоджуйте день та час участі у семінарі, і ви отримаєте інформацію про послуги служби зайнятості, її сервіси, шляхи, що сприяють зайнятості. До речі, на інформаційному ресурсі державної служби зайнятості за посиланням https://www.dcz.gov.ua/ у рубриці «Відкриті дані» є «Перелік запланованих для проведення протягом місяця інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних заходів».

Довідково: На липень Одеською обласною службою зайнятості заплановано проведення 150 семінарів «Інформаційний семінар з загальних питань зайнятості», за 10 днів липня проведено 70 зазначених семінарів, у яких взяли участь близько 1,0 тис. осіб.