18.05.2016 | 16:06

17-18 травня 2016 року в Одеському обласному центрі зайнятості відбувся семінар на тему: «Нові підходи в організації обслуговування клієнтів фахівцями базових центрів зайнятості».

Директор обласної служби зайнятості Сергій Гаценко під час відкриття семінару зазначив: «Для служби зайнятості незмінними залишаються завдання якнайшвидше допомогти шукачам роботи знайти роботу, а роботодавцям – працівників. Для того, щоб бути ефективними, ми запроваджуємо нову формулу роботи - це робота на результат».

Упродовж двох днів технологи базових центрів зайнятості вивчали новий Регламент роботи та опановували практичні навики організації роботи з різними категоріями населення, шукали резервні можливості залучення до навчання безробітних та говорили про проблемні питання.

«Якщо ми не будемо говорити про проблеми, ми не зможемо знайти успішних рішень. Впровадження нового Регламенту – це складна і напружена праця. Але, в сучасних умовах і завдання у служби зайнятості складні. Нам необхідно збільшити кількість вакансій та створити більш короткий шлях до пошуку роботи тих, хто звертається до служби зайнятості. Треба працювати по – новому» - наголосила у своєму виступі Галина Бородатюк, заступник директора Одеського обласного центру зайнятості.

В рамках семінару у технологів була можливість відвідати майстерні та навчальні класи Одеського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості та вкотре переконатися у тому, що у безробітних Одещини є унікальна можливість отримати сучасні професії, які затребувані у роботодавців.

Фотогалерея: http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/photogallery/gallery?gGroupId=7793&galleryId=58298