11.12.2019 | 11:26

Уже декілька років триває реформа децентралізації. І зараз настає етап, коли структури РДА повинні відповідати новим функціям і завданням. Сьогодні прийняття рішень, пов’язаних зі зміною організаційної структури та зменшення чисельності працівників РДА, є об’єктивною вимогою.

На виконання листа Державного центру  зайнятості від 05.11.2019 року за №33/10/5731-19 «Про організацію роботи щодо надання послуг особам, які підлягають вивільненню», 10 грудня 2019 року фахівці Ананьївської районної філії Одеського обласного центру зайнятості, в рамках напрацьованого плану спільних дій з Ананьївською районною державною адміністрацією щодо адаптивних та превентивних заходів зі сприяння працевлаштуванню штатних працівників райдержадміністрації, які підлягають вивільненню, до початку їх фактичного вивільнення, провели зустріч з працівниками райдержадміністрації, на якій детально довели порядок вивільнення працівників, можливості працевлаштування на теперішній час, та умови перебування на обліку в службі зайнятості з метою пошуку роботи.

В ході заходу, працівникам райдержадміністрації, які підлягають вивільненню, запропоноване анкетування з метою з’ясування професійно-кваліфікаційного складу осіб, їх професійних уподобань, інтересів та компетенції, а також потреб у подальшому працевлаштуванні.

Ситуація, яка склалася з вивільненням в Ананьївській райдержадміністрації не проста. На жаль на теперішній час до місцевої райдержадміністрації доведено тільки гранична кількість штатних працівників, а нового штатного розпису немає, тому самі працівники знаходяться в розпачі і невизначеності.

Фахівці служби зайнятості намагались психологічно правильно провести цю зустріч, постійно вказуючи, вході заходу на високу кваліфікацію співробітників РДА, та їх внесок у розвиток регіону. На жаль скорочення є непростим, болючим, але, в ситуації, яка склалась необхідним.

Директор Ананьївської районної філії Іван Непомящий, наостанок побажав своїм колегам по реалізації державної політики зайнятості щоб цей етап в їхньому житті став би новим, черговим стартом для творчої професійної діяльності та кар’єрного росту.