20.08.2019 | 13:23

Сьогодні, 20 серпня 2019 року відбувся брифінг директора Ізмаїльського міськрайонного центру зайнятості Володимира Довгаля. Темою зустрічі з представниками ЗМІ була розповідь про рік роботи сектору рекрутингу, аналіз результатів, взаємодію з шукачами та роботодавцями, а також презентація форм зворотного зв’язку.

13 серпня 2018 року в Ізмаїльському міськрайонному центрі зайнятості почав працювати сектор рекрутингу. За рік звернулося понад 1500 осіб. З них фахівцями сектора було працевлаштовано 1171 особу. В основному люди шукали роботу за такими професіями та спеціальностями: слюсар, водій, вихователь, бібліотекар, секретар, продавець продовольчих і непродовольчих товарів.

Служба зайнятості йде в ногу з часом. Реалії показують, що здобувач далеко не завжди готовий прийти в держустанову за послугами і йому важливо отримати інформацію «тут і зараз». Саме тому важливий зворотний зв'язок з клієнтами. Крім регулярного висвітлення інформації про вакансії на сайті центру зайнятості, сторінці в соцмережі Фейсбук, інформаційному каналі в Телеграм необхідно дати можливість тим, хто шукає роботу поспілкуватися з фахівцями, отримати рекомендації. Тому було прийнято рішення створити онлайн - анкету претендента роботи.

Володимир Олександрович сказав журналістам: «Два тижні тому на головній сторінці сайту центру зайнятості з'явився банер, що веде на форму анкети-запиту. Будь-яка людина може заповнити і відправити її в будь-який зручний час. У робочий час фахівці розглядають запити, зв'язуються з пропозиціями найбільш відповідного варіанту роботи без необхідності попередньо приходити в центр зайнятості!».

За два тижні такі анкети прислали дев’ять осіб. Сімом були запропоновані вакансії. Двоє, хоча й надіслали заявки, не відповідають на дзвінки фахівців. Одна людина стажується фельдшером в порту.

«Нагадую, що через зворотний зв'язок на сайті не лише шукачі роботи мають можливість надати свої анкети-резюме, але й роботодавці можуть залишити заявку про вакансії», - наголосив Володимир Довгаль.

Сподіваємося, що тісна взаємодія служби зайнятості з мас-медіа, нові підходи до роботи, пошук ефективної взаємодії з роботодавцями та шукачами роботи допоможуть вирішити кадрові питання ринку праці.