14.06.2019 | 15:24

З початку 2019 року у службі зайнятості було запроваджено інститут кар’єрного радника. Були визначені фахівці, які виконують функції реєстратора. В Ізмаїльській службі зайнятості керівники, а це директор та його заступник, ще з далеких часів впровадження технології надання послуг ніколи не цуралися первинного прийому населення у будь яких формах. Головне для керівника знати не тільки від своїх колег, а безпосередньо «поринати з головою» у море різноманітних проблем людей, які потерпають від безробіття. Важливо орієнтуватися в діагностуванні кожної проблемної ситуації та відшукувати оптимальні шляхи вирішення проблеми. Як говорить директор Ізмаїльського центру зайнятості Володимир Довгаль: «Треба знаходити потрібні ліки та спонукати безробітного на шлях «лікування» безробіття. Для скорішого знаходження оптимального варіанту працевлаштування з відповідною оплатою праці чи набором інших соціально важливих для людини складових і є головним завданням кар’єрного радника з елементами «соціального супроводу». А тому директор центру зайнятості та його заступник часто працюють на робочих місцях адміністратора залу, реєстратора, кар’єрного радника. Персонал та клієнти вже давно звикли, що керівник завжди там, де найбільш важко, або необхідний досвід, поглиблене вивчення проблеми, знаходження шляхів порозуміння. А тому на особистий прийом вже кілька років зменшується потік відвідувачів, бо директор центру зайнятості відкритий до спілкування щодня.