«Діджиталізація UKRSIBBANK», «Маркетингова стратегія зростання 2019» та «Інновація в інтернет-маркетингу» стали темою семінару організованого UKRSIBBANK.

До участі в заході запросили й представників відділу взаємодії з роботодавцями Одеського міського центру зайнятості, які в свою чергу запросили роботодавців, з якими активно співпрацює центр.

На семінарі учасники розглянули питання щодо ефективної маркетингової стратегії бізнесу у 2019 році, скільки грошей потрібно бізнесу виділяти на маркетинг, як синхронізувати маркетинг і продажі, ключові тренди інтернет-маркетингу на 2019 рік та багато інших питань, які допоможуть роботодавцям успішно вести бізнес та випереджати конкурентів.

 

Анонс/Подія: 
Подія