Це не фейкові новини. Це результат тренінгу «Фахівець майбутнього», який 2 жовтня провела спеціаліст Одеського міського центру зайнятості Олена Пейчева в Одеській ЗОШ № 51. Команди дев’ятикласників вигадували свої компанії, розробляли бренд, стратегію розвитку, рекламні акції, презентації та просування на міжнародному ринку.
За допомогою психогеометричного тесту, який є складовою частиною практичної системи аналізу особистості, учні обирали посади у своїх компаніях. Адже це не просто квадрати, прямокутники, трикутники, кола та зигзаги. Вибір фігур, допомагає зрозуміти, поєднання яких типів особистості переважає в кожного з учасників тренінгу та знайти відповіді на питання молоді: «Ким я можу бути?». Крім того, захід дав змогу учням відразу спробувати себе у обраній професії.
Таким чином, з’явилася стратегія – винахід нової продукції: українські комп’ютери «Агат», українські конкурентоспроможні на світовому ринку макарони та українська косметична марка «Людмила». Зокрема, «маркетологи» команд продумали використання творчих і гнучких підходів до діяльності підприємств для запоруки успішного «прориву» на міжнародний ринок та діяльності вже за своїми правилами і планами.
Дітям не знайомі страхи дорослих про те,що щось не вийде. Вони кидають виклик собі і оточуючим. І їх бажання довести справу до кінця– набагато сильніше.
Маємо надію, що серед сьогоднішніх дев’ятикласників є майбутні бізнесмени світового ринку, а саме цей тренінг підштовхне їх до дії.