На початку січня 2019 року введено новий підхід щодо надання послуг Чорноморською міською філією Одеського обласного центра зайнятості шукачам роботи, а саме - введення інституту кар’єрного радника, як один з кроків покращення сервісу обслуговування клієнтів та забезпечення працевлаштування. Адже в сучасних умовах виникає необхідність розширення спектра послуг для клієнтів служби з урахуванням індивідуальних потреб, їхнього рівня професіоналізму, ступеня трудової мотивації і мобільності.

Насамперед кар’єрний радник це працівник, який надає послуги громадянам, які шукають роботу, у тому числі тим, які мають роботу, але бажають її змінити, зареєстрованим безробітним та здійснюватимуть супровід таких осіб з метою їх подальшого працевлаштування. Тобто кожному клієнту призначається кар’єрний радник, який надає весь спектр послуг.

Серед основних функцій кар'єрних радників: первинне та поглиблене профілювання осіб, які шукають роботу. Відповідно до ступеня мотивації та можливостей працевлаштування, пошукачі розділяються на п'ять профілів. І вже на основі цих даних кар’єрні радники спільно з шукачем розробляє індивідуальний план працевлаштування, який відповідає профільній групі та до якого обов’язково включається мінімальний базовий пакет заходів: інформування про наявні вакансії, підбір роботи, консультування щодо можливостей самостійного пошуку роботи та підвищення власної конкурентоспроможності на ринку праці, участь у ярмарках вакансій, презентаціях роботодавця, інформаційний семінар із загальних питань зайнятості населення. Інші заходи - відповідно до профільної групи - семінари з пошуку роботи, послуги з професійного навчання, залучення до громадських робіт, семінари для окремих категорій громадян, семінари із залучення соціальних партнерів з актуальних питань та інші заходи.

Взаємодія кар’єрного радника та клієнта передбачає, що обидві сторони будуть взаємно сприяти підготовці особи до працевлаштування, а індивідуальний план працевлаштування має стати програмою дій зареєстрованого безробітного та кар’єрного радника, який в свою чергу забезпечуватиме його супровід та організацію надання послуг.

Отже, при наданні послуг кар’єрний радник - це ланка, яка зв’язує свого клієнта з потенційними роботодавцями та іншими структурами служби зайнятості. А ключовим показником ефективності є швидкість та якість працевлаштування особи.

 Новації, які запрацювали з січня поточного року, дозволять удосконалити та покращити сервісне обслуговування клієнтів, забезпечити їхню активну участь у пошуку роботи та  прискорять працевлаштування громадян, про що свідчить один з прикладів працевлаштування.

Христина Олександрівна звернулась до Чорноморської міської філії Одеського обласного центру зайнятості 22.03.2019 року. Має вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування» та здобула кваліфікацію економіста, але за фахом ніколи не працювала. Під час індивідуальної роботи з кар’єрним радником безробітна пройшла первинне та поглиблене профілювання, продемонструвала свою мотивацію та можливості до праці, дізналася про послуги, які надає служба зайнятості, отримала інформацію про профорієнтаційні заходи. Кар’єрний радник за бажанням Христини Олександрівни в найкоротші строки знайшов роботу за посадою економіста в Одеському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки. За направленням філії, а найголовніше з оптимістичним настроєм та бажанням працювати пройшла співбесіду з роботодавцем та на теперішній час працює.

Розв’язання проблем зайнятості безробітних залежить не лише від активної політики держави та служби зайнятості, а й від самої людини: її мобільності, активності, прагнення до праці та гідного життя. 

Анонс/Подія: 
Подія