25 жовтня в Україні відзначають День маркетолога.

Маркетинг включає в себе комплекс спеціальних дій, які допомагають продати товар або послугу покупцеві. Але цей комплекс дій настільки широкий, що вимагає від людини, яка продає цю послугу або товар, глибоких знань, уміння відчувати потреби цільової аудиторії, вміння користуватися різними психологічними техніками. Суть маркетингу – зацікавити - яскраво запропонувати - мотивувати купити - продати.

Маркетолог - це людина, що втілює вжиття суть маркетингу: допомагає корпораціям, виробництвам, магазинам доносити до покупця важливу інформацію про новинки в світі товарів і послуг, аналізувати цільову аудиторію і залучати за допомогою різних каналів комунікації, креативно подавати потенційним покупцям продукт, послугу або товар.

Це співробітник, робота якого є фундаментом успішного виходу на ринок торгових марок та  поліпшення репутації брендів, організацій або певних людей.

Будь-яка компанія сучасності, яка реалізує товари або послуги, має в своєму штаті маркетолога. Це й не дивно, адже в «боротьбі за покупця» без знань і умінь фахівця цієї професії не обійтися.

Маркетологи аналізують продажі в торгових точках, готують звіти і презентації, займаються бізнес плануванням, написанням статей, прес релізів, працюють зі ЗМІ, беруть участь в профільних виставках і конференціях, здійснюють просування товарів в мережі Internet, управління лояльністю клієнтів і покупців.

Професія маркетолога відповідальна і дуже цікава. Від її ефективності залежить прибутковість організацій. Тому до представників даної професії, роботодавці висувають цілий ряд вимог, таких як: вища профільна освіта, знання англійської мови, розвинені аналітичні та творчі здібності, висока ерудиція, активність, презентабельний зовнішній вигляд, діловитість і комунікабельність.

На сьогоднішній день маркетологи працюють в майже кожній сфері: банківській, промисловій, туристичній, сфері продажів різного роду послуг, сфері краси, освітній сфері, сфері медицини і т.п. Тобто, ця професія перспективна і затребувана.

Для того щоб стати маркетологом на професійному рівні, необхідно отримати вищу спеціальну освіту за фахом «Маркетинг». Також можна закінчити спеціалізовані курси з маркетингу. Але завжди треба пам’ятати, що ця професія не дозволить стояти на місці, тут завжди з'являються нові інструменти, які необхідно вивчати.

Для отримання відповіді на питання: «Ким я можу бути?», можна пройти профорієнтаційне тестування на платформі державної служби зайнятості з профорієнтації та розвитку кар'єри (http://profi.dcz.gov.ua/), які допоможуть краще пізнати себе та зробити правильний вибір професії.

В разі потреби у консультації, фахівці служби зайнятості нададуть її у будь-якому центрі зайнятості.