10.08.2021 | 15:59

Соціальний партнер Одеського міського центру зайнятості, практикуючий психолог, психотерапевт Катерина Филиппова завжди перетворює будь-який захід на майстер-клас професіонала. Сьогодні це було засідання клубу для молоді «Шанс»з альтернативного пошуку роботи. Ейчари звикли до пасивності кандидатів і дуже дивуються, коли людина сама цікаво заявляє про себе. Боятися креативити не потрібно. Останнім часом компанії все більше звертають увагу на тих співробітників, які вміють мислити нестандартно.  І якщо цю нестандартність проявити при складанні резюме, то є хороші шанси, що на вас звернуть увагу. «Трохи креативу, щоб привернути до себе увагу - це прикольно, і кожен має на це право, однак важливо розуміти в який індустрії вишукаєте роботу, і чи буде це оцінена по достоїнству», - каже Катерина.

Для того, щоб визначити відповідний вид зайнятості, професійної діяльності, необхідно відповісти на головне питання: «Для чого Вам потрібна робота?»

Хтось, бажає придбати певний соціальний статус. Дехто, прагне просто щось робити, а не сидіти на одному місці.Особливо часто так роблять ті, хто поки не знає, чому хоче присвятити своєжиття.  І, напевно, це правильний підхід – адже тільки рухаючись можна зрозуміти, що робити далі.

Третій бачить в роботі можливість реалізувати свої знання, вміння. Він любить вчитися і застосовувати свої знання на практиці. Для такого працівника необхідна цікава, змістовна робота, можливість проявити себе. Самореалізацію, звичайно, теж нікуди не викинути. Це дуже важливий рушійний фактор вашої кар'єри. Якщо вам хочеться довести собі, що ви можете все і навіть більше і це ваша мотивація - це неймовірна ваша сила.

Четвертий працівник цінує в роботі головним чином заробіток. Він працює з великою віддачею на будь-якій роботі, якщо його праця справедливо і високо (в його розумінні) оплачується. Гостра необхідність заробити грошей - це майже завжди первинний і найважливіший фактор. І тоді потрібно розглядати кроки в кар'єрі як спосіб знайти землю під ногами –і братися за все, що підвернеться.

Соціальний фактор теж відіграє важливу роль. Спілкування дуже часто рятує. Одна голова - добре, а сто одна - це компанія.

Ну а п'ятий буде уникати будь-якого виду робіт. Як правило, інтереси і цінності такої людини зосереджені не в професійній, а особистій сфері: сім'я, захоплення. Робота такій людині потрібна, але тільки якщо вона не буде заважати задоволенню своїх особистих потреб, не порушить звичного укладу.

Інфантильні люди не задаються екзистенційними питаннями «Хто я?», «Що я хочу?», «Куди я йду?», «Навіщо мені це потрібно?». Такі люди не здатні отримувати досвід з власного життя. Найбільш легкий шлях - взагалі не приймати рішень, переклавши цю відповідальність на іншого.

Відповідальність за своє життя кожен несе сам. Те, що робить людина зі своїм життям – це його дорослий вибір. А як ви справляєтеся зі своєю відповідальністю, за своє життя? Може бути пора почати вкладатися в себе?

Андрій Амірян з Realweb ділиться своїм досвідом: «Я тільки починав свій шлях в продажах і цікавився різними напрямками. Перший пост був сформульований з розряду: "Друзі, на даний момент шукаю роботу. Дуже цікаво напрямок продажів, як прямі, так і інші напрямки. Присутній стандартний набір якостей, як і в будь-якому іншому резюме, і додатково невгамовне бажання вчитися. Готовий почати з самих стартових позицій.

Якщо ви знаєте, що запропонувати компанії, і впевнені в своїх силах, напишіть майбутньому керівникові безпосередньо.

Так, доведеться знайти контакти. Так, потрібно добре продумати, що писати і як його зацікавити. Так, ейчари такого не люблять, але ви ж не ейчару будете підкорятися, вірно?

Цей метод підходить тим, хто представляє, про що буде говорити з керівником, якщо той погодиться зустрітися.

Отже, дізналися Ви себе в одному з 5 типів працівників? А тепер, головне - прийняти цей вибір, а не розриватися між бажаннями отримати все і відразу. Зіставте свої побажання, своє ставлення до роботи з даними типами і це допоможе вам правильно визначити оптимальну сферу діяльності.