«Перш ніж допомагати дітям, я маю сама навчитися справлятися,» - така мотивація переселенки з Донецької області Вікторії , яка взяла ваучер для навчання за напрямком «Психологія».
Вона працює педагогом-організатором в ліцеї №1 міста Южного майже півтора року. Натерпілась та надивилась багато, але не втратила силу духу, оптимізму і головне- милосердя і готовності допомагати.
Самостійно пройшла навчання на психологічних тренінгах, вивчає ізраїльський досвід роботи в кризових та стресових ситуаціях. І все ж таки вважає, що цього недостатньо для роботи з дітьми, у тому числі з особливими потребами, їх батьками, близькими.
Якісна організація офлайн та онлайн навчання вимагає неабияких зусиль педагогів. Чого було варте лише проведення онлайн-уроків під час відключення електроенергії восени та взимку 2022–2023 років.
Усі ці негаразди, звісно, відбиваються на психічному здоровʼї. Варто замислитися над тим, що вчителі можуть зробити для того, щоб зберегти власне психічне здоров’я в таких умовах та як допомогти молоді.
«Щоб навчити чогось учнів, щоб вирішувати їхні проблеми, потрібно спочатку підтримувати свою внутрішню енергію. Щоб відчути себе цінним і здатним якісно виконувати свою роботу, ми повинні повірити у власну свободу і важливість професії вчителя,» - резюмує Вікторія.