Одним із пріоритетних напрямків роботи служби зайнятості є впровадження інституту єдиного куратора для безробітних – кар’єрного радника. Впровадження нового проекту – єдиного куратора для безробітних, передбачено Постановою Кабінету Міністрів  України від 19.09.2018 № 792 «Про затвердження Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу», що вступила в дію з 1 січня 2019 року. Вони, насамперед, будуть покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта. При наданні послуг, кар’єрний радник повинен стати ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому, ключовим показником ефективності їх роботи буде швидкість та якість працевлаштування особи. Фахівець, який виконує функції радника, буде надавати допомогу клієнту упродовж усього процесу пошуку роботи.

Функціональні обов’язки кар’єрних радників насамперед, у наданні допомоги громадянам усвідомити свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема, здібності, навички, та у допомозі при складанні індивідуального плану надання послуг або плану працевлаштування. Такі фахівці покликані навчити громадян самостійно здійснювати пошук роботи, готуватися до співбесіди та створити ефективне резюме. Підтримка клієнтів у прийнятті рішень, пов‘язаних з кар’єрою, наприклад, консультування з розроблення довгострокового плану професійного зростання, мотивація задля досягнення визначених цілей, навчання клієнтів долати психологічні перешкоди та спонукання їх проявляти активну та відповідальну позицію – є також функціями кар’єрних радників.

       Протягом 2019 року за допомогою кар’єрних радників роботу отримали 26740 осіб, з них безробітних 15375 осіб та 11365 осіб, які працевлаштовані до набуття статусу безробітного.

         Шукати роботу стало набагато зручніше, завдяки новому сервісу, який діє з 2018 року на сайті Державної служби зайнятості у рубриці «Електронні послуги» – це «Електронний кабінет шукача». На теперішній час 9315 осіб скористалися дистанційним онлайн-сервісом «Електронний кабінет шукача роботи».

            Власники кабінету мають змогу:

            - підібрати роботу;

            - переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості;

            - дізнатися про заходи, які проводить служба зайнятості;

            - отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіття;

            - створити власне резюме;

            - ознайомитися з інформацією про тимчасову зайнятість та можливості професійного навчання.

 

Анонс/Подія: 
Подія