У цьому році служба зайнятості, намагаючись бути клієнтоорієнтованою, створила інститут кар’єрних радників. Це дуже позитивні інновації. Бо кар’єрні радники – це не просто рекрутери. Це HR-експерти з навичками психологів. Їх мета - допомогти безробітньому знайти роботу, яка оптимально відповідає мотивації, талантам і нахилам.
Розповімо про приклад взаємодії кар’єрного радника та клієнта.
В останні дні травня до Ізмаїльського міськрайонного центру зайнятості звернувся Сергій Б. Він – колишній військовослужбовець. До лютого цього року був учасником антитерористичної операції на сході України. За плечима роки проходження військової служби та середньотехнічна освіта і професія матроса. Куди і ким працевлаштуватися? До чого лежить душа? Ці питання і обговорювали фахівець та шукач роботи на першій же зустрічі. Досвід та навички підказували: воєнізовані структури – це саме те, що потрібно. Адже в охоронника повинні бути такі якості як: відповідальність, дисциплінованість, точність, акуратність, чесність, порядність, честь і гідність. Крім того він повинен вміти берегти конфіденційну інформацію та мати бездоганну репутацію. Чи є бажання працювати у сфері охорони? Так. Усі складові збігалися: була вакантна посада у ТОВ "Охоронна компанія "Альфа Безпека", яка займається охороною об’єктів порту; була особа, яка має усі необхідні якості; було бажання працювати. Тому у перший же день Сергій отримав направлення на працевлаштування у фірму. Він пройшов співбесіду, але ще було необхідно зібрати пакет документів за вимогами роботодавця, тому рішення про працевлаштування було відкладено до моменту його надання. І вже у середині червня Сергій приступив до виконання обов'язків.
Тож, як банально це не прозвучить, але кар’єрні радники забезпечують індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості. Фахівці центру зайнятості і надалі будуть підвищувати якість послуг з планування кар’єри, оскільки враховуватимуть реальні можливості та бажання шукачів роботи.